Ο Τερζόπουλος, ερευνά το μεγάλο οντολογικό ζήτημα του ανθρώπου αφενός και αφετέρου το πρωταρχικό, το ουσιώδες που συμβαίνει και εκφράζει την εποχή.
Το σώμα του ηθοποιού στο θέατρο του Θόδωρου Τερζόπουλου, μετά την αποδόμησή του, αναπτύσσει δυνατότητες καθόδου στη ρίζα της βαθιάς σωματική του παράδοσης. Είναι η αρχή της μεθόδου του σκηνοθέτη που ακολουθεί εμμονικά τη διδασκαλία και την υλοποίηση της άποψή του, σε παράσταση.
Η μέθοδος του Τερζόπουλου, όπως έγραψε η ποιήτρια και ζωγράφος Ετέλ Ατνάν είναι σωκρατική αφού υπερασπίζεται την αντίληψη ότι όλοι φέρουμε το παρελθόν, τους προγόνους και συμμετέχουμε σε μια συλλογική μνήμη εγγεγραμμένη στο μυαλό και το σώμα.
Το υλικό που ο διεθνής Έλληνας σκηνοθέτης εμπιστεύτηκε στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Κρήτης, περιλαμβάνει παραστάσεις και όπερες από τα μεγαλύτερα θέατρα του κόσμου, διεθνείς συναντήσεις αρχαίου δράματος αλλά και παραστάσεις ευρωπαϊκού αστικού θεάτρου, ανεβασμένες στο αίτημα του διαλόγου με το χθόνιο και την ανατροπή.
Η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη.
ΔΙΑΝΟΜΗ:
ΒΑΚΧΕΣ του Ευριπίδη
Διάρκεια: 80 λεπτά
Α’ παράσταση: 17 Ιουνίου 1986, Αρχαίο Στάδιο Δελφών, Δελφοί
Σκηνοθεσία: Θεόδωρος Τερζόπουλος
Μετάφραση: Λεωνίδας Ζενάκος
Σκηνικά – Κοστούμια: Γιώργος Πάτσας
Μουσική: Νίκος Φιλιππίδης
Θεατρική Ομάδα Άττις
Διόνυσος: Άκης Σακελλαρίου
Τειρεσίας: Σοφία Μιχοπούλου / Τάσος Δήμας
Αγαύη: Σοφία Μιχοπούλου / Ευρύκλεια Σωφρονιάδου
Α΄και Β΄Αγγελιοφόρος: Γιώργος Συμεωνίδης
Πενθέας: Δημήτρης Σιακάρας
Κάδμος: Θεόδωρος Πολυζώνης / Στέλιος Πεντερίδης
Χορός: Καλλιόπη Ταχτσόγλου, Ευρύκλεια Σωφρονιάδου