Γιάννης Μαργαρώνης: « Άμεση μετάβαση των επιχειρήσεων στην σύγχρονη τεχνολογία».
Το πρώτο στα Χανιά σεμινάριο πληροφόρησης και εκπαίδευσης για το μάρκετινγκ στο Facebook πραγματοποιήθηκε το πρωί της Πέμπτης 15 Ιουνίου στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής της Μεσογείου. Την εκδήλωση διοργάνωσαν το Παγκόσμιο πρόγραμμα «Boost your business” και το Ινστιτούτο CSI – το οποίο ίδρυσε ο πρώην επικεφαλής της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Μανώλης Σφακιανάκης – με τη συνεργασία της Ένωσης Ξενοδόχων Χανίων και του Επιμελητηρίου.
Οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν μεταξύ άλλων από την ομάδα του Facebook για τους τρόπους προσέλκυσης νέων πελατών, για την ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας τους και την απόκτηση νέων πωλήσεων.
Στην διείσδυση του facebook ανά τον κόσμο και την Ελλάδα αναφέρθηκε ο manager του οργανισμού κ. Στ. Λουκάκος δίνοντας στοιχεία και πληροφορίες, ενώ στη συνέχεια στα workshop oι συμμετέχοντες επαγγελματίες είχαν την ευκαιρία να πάρουν ειδικότερη πληροφόρηση από στελέχη του Facebook για τις νέες δυνατότητες που προσφέρονται μέσα από τις εφαρμογές του.
ΟΜΙΛΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΕΒΕΧ
Στην ομιλία του ο πρόεδρος του ΕΒΕΧ Γιάννης Μαργαρώνης τόνισε μεταξύ άλλων ότι «το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι το μέλλον και αυτό δεν αλλάζει, γι’ αυτό και οι επιχειρήσεις πρέπει γρήγορα, σωστά και οργανωμένα να μπουν στην νέα εποχή».
Αναλυτικά είπε:
«Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την πρόσκληση στην σημερινή εκδήλωση.
Αρχικά θα ήθελα να αναφερθώ στον Στρατηγό ε.α. Μανώλη Σφακιανάκη και να πω ότι άλλαξε τον ρου της ιστορίας αναφορικά με τον έλεγχο των ηλεκτρονικών μέσων, της πάταξης του ηλεκτρονικού εγκλήματος και την προστασία των επιχειρήσεων στο πλαίσιο του e-commerce (ηλεκτρονικού εμπορίου).
Σας ευχαριστούμε θερμά κύριε Σφακιανάκη για αυτή σας την προσφορά στον επιχειρηματικό κόσμο και στην κοινωνία γενικότερα.
4,5 δις ευρώ ήταν ο τζίρος για το 2016 αυξημένος κατά 10% από το 2015.
Το 32% των καταναλωτών πραγματοποίησαν έστω μία συναλλαγή το 2016, είμαστε πίσω από το μέσο όρο της Ε.Ε., αλλά συνεχώς ανεβαίνουμε.
Επίσης λόγω των capital controls πολλές συναλλαγές γίνονται ηλεκτρονικά. Ο Έλληνας έμαθε να χρησιμοποιεί ηλεκτρονικούς τρόπους πληρωμής και αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις οφείλουν άμεσα να μεταβούν στην σύγχρονη τεχνολογία.
To Επιμελητήριο Χανίων σε συνεργασία με καταξιωμένους επαγγελματίες έχει υλοποιήσει στο παρελθόν αρκετά σεμινάρια και ημερίδες με θέματα όπως:
– e-business& digital marketing– τι πρέπει να γνωρίζετε
-Αξιοποίηση των Κοινωνικών Δικτύων (Social Networks) στις Επιχειρήσεις
– Ηλεκτρονικό εμπόριο – η επιχείρηση στη νέα ψηφιακή εποχή» –
– Ηλεκτρονικό Εμπόριο “Ηλεκτρονικό Επιχειρείν: Από τη θεωρία στην πράξη” Όλα όσα θέλετε να γνωρίζετε για το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Επιπλέον το ΕΒΕΧ παραμένει στην διάθεση των μικρομεσαίων επιχειρηματιών για να υλοποιήσει οποιοδήποτε άλλο σεμινάριο χρήζει των αναγκών τους.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
Το ” Boost Your Business ” είναι ένα παγκόσμιο πρόγραμμα που έχει ήδη αγγίξει μεγάλες πόλεις όπως το Λονδίνο, την Βαρσοβία, την Ρώμη το Παρίσι, το Βερολίνο, την Αθήνα και που για πρώτη φορά έρχεται στην Κρήτη.
Η σημερινή εκδήλωση θα επικεντρωθεί στο πώς το Facebook μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη των Ελληνικών Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) και της ψηφιακής οικονομίας στο σύνολό της.
Περιληπτικά θα ήθελα να αναφερθώ στα πλεονεκτήματα του Facebook αφού στην συνέχεια της εκδήλωσης θα αναλυθούν από τους ειδικούς
-Το Facebook είναι το πιο πολυχρησιμοποιημένο κοινωνικό δίκτυο στο Ίντερνετ
-Το να πουλάς στους πελάτες σου, γίνεται ακόμα πιο εύκολο
-Το να στήσεις το δικό σου Facebook store είναι απλό και εύκολο
-Μπορείς να ενσωματώσεις όλες σου τις προσπάθειες για αποτελεσματικό Μάρκετινγκ σε μία πλατφόρμα
-Ένας αγοραστής από το Facebook, θα φέρει πολλούς άλλους
-Το Facebook έχει καλύτερες τεχνικές μάρκετινγκ και διαφήμιση
Σύμφωνα με την πρόσφατη ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν- ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, για τα social media και το digital marketing «Πιο ώριμοι και συνειδητοποιημένοι δηλώνουν οι Internet users στην Ελλάδα, όσον αφορά την χρήση των Social Media και των σχετικών εργαλείων digital marketing από τις επιχειρήσεις»
ΕΡΕΥΝΑ
Η έρευνα διεξάγεται για 6η συνεχόμενη χρόνια και στόχος της είναι η καταγραφή του τρόπου χρήσης των social media και των υπολοίπων εργαλείων digital marketing, από τους χρήστες του διαδικτύου στην Ελλάδα. Τρεις είναι οι άξονες στους οποίους συγκεντρώθηκαν απαντήσεις από τους 1200 Internet users που συμμετείχαν στην έρευνα: χρήση social media (facebook, youtube, twitter), χρήση μηχανών αναζήτησης, ανταπόκριση σε ενέργειες e-mail marketing.
Χρήση social media. Το κινητό γίνεται πλέον το κύριο μέσο πρόσβασης, αφού το 62% των internet users δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν καθημερινά το facebook μέσω του application που έχουν εγκαταστήσει στην κινητή τους συσκευή, και μόνο το 53% μέσω του web. 1 στους 2 χρήστες δηλώνει ότι το χρησιμοποιεί απλώς για να παρακολουθεί τις εξελίξεις και τις κινήσεις των φίλων του. Το υπόλοιπο 50% δηλώνει ότι οι κινήσεις τις οποίες κάνει κατά την χρήση του facebook για την αλληλεπίδραση με τους υπόλοιπους “friends” είναι: like (58%), chat (54%), share (20%), ενώ μόνο το 8% δηλώνει ότι προβαίνει σε ενέργειες όπως uploading photos και tagging προϊόντων.
Στην φετινή έρευνα, αρχίζει να προδιαγράφεται μια αναδυόμενη τάση όσον αφορά την αλληλεπίδραση των χρηστών του μέσου με τις επιχειρήσεις: Like σε σελίδες με εμπορικό περιεχόμενο (19%), like σε σελίδες εταιρειών και προϊόντων (12% και 8% αντίστοιχα). Οι χρήστες δηλώνουν πιο ώριμοι ως προς την χρήση του μέσου και οι πιο σημαντικές ανησυχίες που έχουν είναι η αξιοπιστία των πληροφοριών που λαμβάνουν (45%) και η χρησιμότητα του χρόνου που δαπανούν κατά την χρήση του μέσου (23%), ποσοστά τα οποία έχουν αυξηθεί αισθητά σε σχέση με την περσινή έρευνα
Περιμένουμε να ακούσουμε αναλυτικά αυτά που έχουν να μας πουν οι ειδικοί προσκεκλημένοι της σημερινής εκδήλωσης καθώς ως μικρομεσαίοι επιχειρηματίες μας ενδιαφέρει οτιδήποτε καινοτόμο μπορεί να ενσωματωθεί και να βοηθήσει στον καθημερινό αγώνα επιβίωσης των επιχειρήσεων μας.
Το Επιμελητήριο Χανίων είπε κλείνοντας την ομιλία του ο κ. Μαργαρώνης παραμένει συνεπές και υποστηρίζει τέτοιες δράσεις που βοηθούν και αναπτύσσουν την επιχειρηματικότητα του τόπου μας».