Στις αρχές μάρκετινγκ και στις στρατηγικές ολοκληρωμένης επώνυμης παρουσίας αναφέρονταν το σεμινάριο που διοργάνωσε το απόγευμα της Παρασκευής 26 Αυγούστου το Επιμελητήριο Χανίων στην αίθουσα διαλέξεων του φορέα.
Κατά την διάρκεια του μεταξύ άλλων αναλύθηκαν, το πώς μπορεί να κατανοεί κανείς τις ανάγκες του καταναλωτή, πως εντοπίζονται τα συμφέροντα τμήματα πελατών μέσα από σωστή τμηματοποίηση και στόχευση και το πώς, δημιουργούνται μακροχρόνιες σχέσεις πιστότητας. Εισηγητής ήταν ο καθηγητής της ΑΣΟΕΕ Γιώργος Πανηγυράκης.