Με την συμμετοχή του Επιμελητηρίου Χανίων ως επικεφαλής εταίρου του διασυνοριακού προγράμματος INNOVAGRO (INTERREG ADRION) πραγματοποιήθηκε προ ημερών στα γραφεία της Περιφέρειας Κρήτης στο Ηράκλειο σύσκεψη για την πορεία υλοποίησης του έργου υπό την προεδρία της Ελένης Χατζηγιάννη, προϊσταμένης της διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού της Περιφέρειας Κρήτης.
Στη συνάντηση παραβρέθηκαν ο Δημήτρης Βενιανακης ειδικός σύμβουλος του αντιπειφερειαρχη Χανίων Αποστολου Βουλγαρακη, η Χρύσα Χαριτακη-Μακρακη τμηματάρχης Φυτικής και Ζωικής παραγωγής της ΔΑΟΚ Χανίων, ο Μανώλης Βολικακης αν. τμ. Τουρισμού της ΠΕ Χανίων ως Οικονομικός Διαχειριστής του προγράμματος και ο Θοδωρής Τσιμρικίδης διευθυντής της Αναπτυξιακής Εταιρείας (ΕΤΑΝ) του Επιμελητηρίου Χανίων και γενικός συντονιστής του προγράμματος.
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης συζητήθηκαν οι δράσεις που έχουν ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα ενώ έγινε προγραμματισμός των απαραίτητων ενεργειών για το επόμενο εξάμηνο. Παράλληλα διερευνήθηκαν οι συνέργειες Επιμελητηρίου και Περιφέρειας Κρήτης αναφορικά με τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα με στόχο την ενίσχυση της Αναπτυξιακής δυναμικής του Νομού Χανίων και της Κρήτης γενικότερα.
Να υπενθυμίσουμε ότι επικεφαλής εταίρος του έργου είναι το Επιμελητήριο Χανίων και συμμετέχουν Περιφέρεια Κρήτης, Πολυτεχνείο Κρήτης, INSULEUR, Αλβανία (Ένωση Εμποροβιομηχανικών Επιμελητηρίων Αλβανίας), Ιταλία (Επαρχία της Potenza, Πανεπιστήμιο Basilicata, Γενική Συνομοσπονδία Γεωργίας), Σερβία (Επιμελητήριο Σερβίας) και Σλοβενία (Ινστιτούτο για Ολοκληρωμένες Λύσεις Ανάπτυξης – Ε-zvod). Το έργο έχει προϋπολογισμό 1.060.000 ευρώ, διάρκεια 24 μήνες και στοχεύει στην ανάπτυξη ενός καινοτόμου δικτύου για την προώθηση της εξωστρέφειας των αγροδιατροφικών εταιρειών και στην εξεύρεση τρόπων προώθησης και δικτύωσης της επιχειρηματικότητας στον αγροδιατροφικό κλάδο, μέσα από την ανάπτυξη δεσμών και συνεργειών μεταξύ των αγροδιατροφικών επιχειρήσεων, των ερευνητικών ιδρυμάτων και των πανεπιστημίων.
Αναφορικά με την Κρήτη, το έργο θα βελτιώσει την εξωστρέφεια των τοπικών προϊόντων και των επιχειρήσεων στις νέες αγορές.