Warning: Declaration of SupsysticTablesPro_Tables_Module::render($id) should be compatible with SupsysticTables_Tables_Module::render($id, $settings = false) in /home/chaniacc/public_html/wp-content/plugins/tables-generator-pro/src/SupsysticTablesPro/Tables/Module.php on line 0
Σπάσε τη σιωπή … Είμαστε εδώ για να σε ακούσουμε !Ανακοινώθηκε η επίσημη έναρξη λειτουργίας της τηλεφωνικής γραμμής του ΕΒΕΧ. | Επιμελητήριο Χανίων

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Σπάσε τη σιωπή … Είμαστε εδώ για να σε ακούσουμε !Ανακοινώθηκε η επίσημη έναρξη λειτουργίας της τηλεφωνικής γραμμής του ΕΒΕΧ.

Στην επίσημη έναρξη της διετούς λειτουργίας της τηλεφωνικής γραμμής ψυχολογικής υποστήριξης για τους επαγγελματίες και τις οικογένειες τους αναφέρθηκαν κατά την  διάρκεια συνέντευξης το μεσημέρι της Τετάρτης 15 Φεβρουαρίου ο πρόεδρος του ΕΒΕΧ Γιάννης Μαργαρώνης , ο πρόεδρος της ΟΕΒΕΝΧ Γιάννης Παυλάκης και ο κλινικός ψυχολόγος Μανώλης Καργάκης .

Η λειτουργία της γραμμής που αφορά τα μέλη του ΕΒΕΧ είναι υπό την αιγίδα του Επιμελητηρίου ενώ η δράση στο πλαίσιο της προαγωγής της ψυχικής υγείας στην τοπική κοινωνία , υποστηρίζεται επιστημονικά από τον προαναφερόμενο ψυχολόγο.

Στην σύντομη ομιλία του ο πρόεδρος του ΕΒΕΧ Γιάννης Μαργαρώνης ανέφερε ότι η γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης για τους επιχειρηματίες είναι μια πολύ σημαντική δράση με χρήσιμα αποτελέσματα . Το ΕΒΕΧ αναλαμβάνει υπό την αιγίδα του την δράση η οποία είναι χρήσιμη γι αυτούς που βιώνουν την οικονομική κρίση με πολύ άγχος και πίεση.

Ευχαριστούμε τον γιατρό, την ΟΕΒΕΝΧ και καλούμε τους επιχειρηματίες οι οποίοι χρειάζονται υποστήριξη να χρησιμοποιήσουν την γραμμή» είπε κλείνοντας ο κ . Μαργαρώνης.

Με τη σειρά του ο πρόεδρος της ΟΕΒΕΝΧ Γιάννης Παυλάκης ανέφερε μεταξύ άλλων ότι το κέντρο – Ιnternus θα καταγράφει και θα παρέχει αναλυτικές αναφορές για τη λειτουργία και την αποτελεσματικότητα της γραμμής , ώστε τα μέλη της Ομοσπονδίας  να είναι πλήρως ενημερωμένα για τον αριθμό των τηλεφωνημάτων και για την αντιμετώπιση των περιστατικών .

Ο κλινικός ψυχολόγος Μανώλης Καργάκης, ακολούθως  έκανε αναφορά στην  δράση της λειτουργίας της Γραμμής Ψυχολογικής Υποστήριξης μέχρι σήμερα στο πλαίσιο της συνεργασίας με την Ομοσπονδία Εμπόρων και Βιοτεχνών  Ν. Χανίων.

«Το μελλοντικό πλαίσιο συνεργασίας θα περιλαμβάνει είπε ο κ . Καργάκης , 5ήμερη γραμμή τηλεφωνικής υποστήριξης, διαδικτυακή ενημέρωση με αρθρογραφία πάνω σε ζητήματα ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για την ψυχική υγεία, διοργάνωση ημερίδων και ομιλιών για την προώθηση της δράσης στην τοπική κοινωνία, παροχή 5 ωριαίων ραντεβού ανά εβδομάδα στο Κέντρο Συμβουλευτικής & Ψυχοθεραπείας Εμμ. Καργάκης & Συνεργάτες από το Επιστημονικό προσωπικό ψυχικής υγείας για την ενίσχυση των μελών και των οικογενειών τους που θα απευθυνθούν μέσω της Τηλεφωνικής Γραμμής Ψυχολογικής Υποστήριξης.

Στατιστικά στοιχεία

O κ.Καργάκης ανέλυσε επίσης στατιστικά στοιχεία από την εξάμηνη λειτουργία της γραμμής σύμφωνα με τα οποία :

1.   ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ: 15/07/2016- 30/12/2016 , 6 μήνες λειτουργίας

2.   ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ: 211

3. ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ: 75% αφορούσαν μέλη και οικογένειες της ΟΕΒΕΝΧ, 25% υπόλοιπες επαγγελματικές και κοινωνικές ομάδες .Πολίτες από το Ν. Χανίων και το Ρέθυμνο.

4.   ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:

  • ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΗ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΟΛΟΓΙΑ- ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΚΟΣ ΙΔΕΑΣΜΟΣ
  • ΑΓΧΩΔΕΙΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΠΑΝΙΚΟΥ
  • ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
  • ΑΛΛΗ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ

5.  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΣΩ SITEOEBENΧ

  • ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ 12 EMAILS: βασική θεματολογία:
  • Συμβουλές διαχείρισης Στρες και Κρίσεων Πανικού
  • Συζυγικά προβλήματα

Έντονη είπε ο κ. Καργάκης η ανάγκη των επιχειρηματιών και των πολιτών γενικότερα για υποστήριξη και βοήθεια. Οι έντονες συγκυρίες έχουν φέρει στην επιφάνεια ένα σύνολο ψυχοσυναισθηματικών εντάσεων και ενοχικών συναισθημάτων που οι πολίτες είναι δύσκολο να διαχειριστούν χωρίς υποστήριξη. Η ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ  ΣΤΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Αιτίες κλήσης

  • ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΗ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΟΛΟΓΙΑ- ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΚΟΣ ΙΔΕΑΣΜΟΣ: 32 περιστατικά με αυτή σαν κύρια θεματολογία
  • ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ- ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: 42 περιστατικά
  • ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ- ΑΛΛΟΙ ΛΟΓΟΙ: 14 περιστατικά
  • ΑΓΧΩΔΕΙΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ: 53 περιστατικά
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΠΑΝΙΚΟΥ: 15 περιστατικά
  • ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: 43 περιστατικά .
  • ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: 5 περιστατικά
  • ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ: 4 περιστατικά
  • ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ: 3 περιστατικά

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

Τα χαρακτηριστικά των καλούντων συχνά έμπαιναν σε παραπάνω από μια κατηγορία τόνισε ο κ.Καργάκης . Η ταξινόμηση έγινε με βάση την αιτία που κάλεσαν και όχι με το αποτέλεσμα της διερεύνησης.

Επιπροσθέτως, στο μεγαλύτερο ποσοστό των καλούντων, παράλληλα με το ψυχολογικό κομμάτι γινόταν και ενημέρωση για νέα προγράμματα.

Φύλο (κλήσεις από):

68% γυναίκες

32%  άνδρες

Δεν είναι δυνατή περεταίρω διάθεση στοιχείων λόγω της δέσμευσης στο απόρρητο των προσωπικών δεδομένων και συνομιλιών είπε κλείνοντας ο κ. Καργάκης .

*SITE: www.oebenx.gr (γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης)

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ :2821 111 714

2017 ΤΕΛΙΚΗ ΑΦΙΣΑ